Usługi dla firm
Prowadzenie biznesu wymaga sprawnego sprzętu komputerowego oraz nieprzerwanego i bezpiecznego dostępu do różnego rodzaju danych komputerowych (np. dane księgowe, bazy klientów, bazy magazynowe itp.). Część usług powinna być dostępna w trybie 24 godzinnym przez 7 dni w tygodniu. Nieplanowane przerwy w pracy firmy spowodowane awariami należy ograniczać do minimum. Sami prowadzimy firmę i doskonale to rozumiemy. Dlatego do małych i większych firm kierujemy specjalistyczne usługi takie jak np:
- Audyt bezpieczeństwa środowiska informatycznego
- Informatyka śledcza czyli poszukiwanie, odzyskiwanie i zabezpieczanie dowodów popełnionych nadużyć na firmowych komputerach i laptopach
- Instalacja i wsparcie dla systemu helpdesk OTRS
- Instalacja i wsparcie dla programu CDN Optima
- Likwidacja uszkodzonego lub nieużywanego sprzętu
- Ekspertyzy techniczne oraz wyceny sprzętu i kosztu jego naprawy (np. na potrzeby wypłaty odszkodzowania z ubezpieczenia)
- Odzyskiwanie danych z uszkodzonego sprzętu komputerowego i rejestratorów video (np. monitoring)
- Odzyskiwanie usuniętych danych
- Naprawa uszkodzonych baz danych (np. z programu Płatnik, CDN Optima)
- Naprawa uszkodzonych skrzynek pocztowych i odzyskiwanie skasowanych maili (np. Outlook, Thunderbird)
- Kasowanie nośników przed sprzedażą lub przekazaniem komputera, laptopa, dysku poza firmę
- Priorytetowe i szybkie naprawy sprzętu komputerowego
Dużą wagę (w szczególności w usługach dla biznesu) przywiązujemy do terminowości. Zlecenia staramy się realizować tak szybko jak to możliwe, aby jak najszybciej usunąć usterkę
uniemożliwiającą normalną pracę firmy. Nie ograniczamy się do standardowych godzin pracy i jeśli trzeba pracujemy nawet w nocy lub święta.
Jednak, tak jak każda firma, mamy ograniczone zasoby czasu i pracowników. Jeśli w danym przypadku uznamy, że z różnych powodów nie zdążymy wykonać zadania w pożądanym terminie, szczerze o tym informujemy.
Wychodzimy z założenia, że lepiej nie podjąć się zlecenia niż wykonać je nieterminowo.